املاک در آلانیا

املاک در شهر آلانیا

املاک در آلانیا

املاک در آلانیا به صورت کلی به آپارتمان های در حال ساخت (که عموما آنها را پروژه های در حال ساخت نام میبرند)، آپارتمان های دست دوم و ویلاها تقسیم می شوند. در این مطلب در خصوص زمین ها و واحد های اداری و تجاری صحبت نمی کنیم و صرفا درباره ملک هایی که طالب های زیادی برای آنها وجود دارد و میخواهید اطلاعات زیادی درباره آنها داشته باشید صحبت میکنیم.

افرادی که قصد زندگی و مهاجرت به ترکیه و شهر آلانیا را دارند به دنبال یکی از موارد زیر هستند:

خرید ویلا در آلانیااجاره ویلا در آلانیااجاره آپارتمان در آلانیاخرید آپارتمان در آلانیا

موارد دیگری نظیر خرید سوئیت در آلانیا و خرید زمین در آلانیا هم وجود دارد که بسیار عرضه کمی برای آنها وجود دارد، سوئیت ها را در بخش آپارتمان ها قراردادیم. برای مشاهده زمین های فروشی آلانیا میتوانید کلیک کنید.

املاک در آلانیا

در تصویر بالا شما می توانید روی تصویری از شهر آلانیا تمامی محله های اصلی شهر و محل قرارگیری آنها را مشاهده کنید. البته آلانیا محله های بسیار زیاد دیگری را هم دارد ولی عمدتا چون ترک نشین هستند خیلی برای بازار خرید و فروش ملک معروف نیستند، غیر از بکتاش و تپه که عمده ویلاهای آلانیا آنجا قرار دارند.

خرید ملک در آلانیا سالهاست مورد توجه خارجی ها قرار گرفته است خصوصا بخش اسکاندیناوی و از طرفی ایرانی ها هم علاقه زیادی به خرید و سرمایه گذاری ملکی در این شهر پیدا کرده اند.

برای خرید خانه در آلانیا اصلا عجله نکنید و با کسب اطلاعات صحیح از پروژه ها و قیمت خانه ها در محله های مختلف و با اطلاع از هدف خرید خود می توانید امید به یک خرید خیلی خوب داشته باشید، ما هم برای کمک به شما با مشاوره از طریق واتساپ در خدمت شما هستیم.

اجاره خانه در آلانیا متاسفانه از سال 2022 و خصوصا بعد از جنگ روسیه و اکراین هم از نظر عرضه بسیار محدود شد و هم از نظر قیمتی بسیار گران شد و نسبت به سال گذشته بین 2 تا 3 برابر افزایش بها داشته است.

قیمت اجاره ملک در آلانیا در حال حاضر که جولای 2022 است اینطور است که یک خانه یک خوابه با وسایل در یک مجتمع با امکانات رفاهی کامل برای یکماه حداقل 1500 یورو است و در حالت اجاره یکساله در حدود 1000 یورو برای هر ماه است. البته این در حالت بهترین است ولی بصورت کلی اگر بخواهیم بررسی کنیم اجاره یک خانه یک خوابه با وسایل در حدود 600 الی 700 یورو و دو خوابه در حدود 900 تا 1000 یورو است.

درباره آینده آلانیا

آلانیا قرار است بزودی و احتمالا تا اواخر سال 2022 و یا نهایتا سال 2023 تبدیل به یک استان مستقل شود و در صورتیکه این اتفاق بیفتد مطمئنا قیمت مسکن در این شهر افزایش خواهد یافت، دلایل زیادی برای افزایش قیمت ها در این شهر وجود دارد که به شرح زیر است:

1- نسبت عرضه به تقاضا بسیار پایینتر است.

2- تعداد خانه های موجود در شهر کم است.

3- توریستی بودن و جذب گردشگر از تمام دنیا.

4- مساحت کم شهر و محصور شدن به دریا و کوه.

و بسیاری دلایل دیگر که باعث افزایش قیمت خانه در شهر آلانیا می شود.

املاک فروشی در آلانیا

لیست آپارتمان ها و ویلاهای فروشی در آلانیا

املاک اجاره ای در آلانیا

لیست آپارتمان ها و ویلاهای اجاره ای در آلانیا

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه