وضعیت و میانگین آب و هوای آلانیا

آب و هوای آلانیا

وضعیت و میانگین آب و هوای آلانیا

برای خیلی‌ از افراد اولین ویژگی برای انتخاب محل سکونت، آب ‌و هوای آن است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دنبال هوای معتدل در زمستان و هوای گرم و آفتاب درخشان در تابستان هستند تا روزها بتوانید کنار ساحل آفتابی استراحت نمایید یا در دریا شنا کنید و شب‌ها در کافه‌های کنار خیابان تا آخر شب بنشینند، به احتمال بسیار، زندگی در آلانیا برای شما گزینه مناسبی است.

کلیک کنید تا همه چیز درباره آلانیا را بدانید.

نمودار وضعیت آب و هوای آلانیا

در طول سال یکی از مهمترین دلایل جذب میلیونی توریست شهر آلانیا وضعیت آب و هوای فوق العاده این شهر در طول سال است و خصوصا آفتابی که در فصل تابستان دارد که لذت آفتاب گرفتن در سواحل مدیترانه را دو چندان می کند، برای آشنایی بیشتر شما با وضعیت آب و هوا و تغییرات جوی سالیانه از تعدادی نمودار استفاده می کنیم که بصورت رسمی از سایت هواشناسی استان آنتالیا منتشر شده است.

در نمودار اول همانطور که مشخص است به تفکیک هر ماه، بالاترین و کمترین درجه هوا و میزان بارش باران مشخص شده است و براین اساس گرمترین ماه سال آگوست است و سردترین ماه سال ژانویه است.

گرمترین و سردترین ماه سال آلانیا

در نمودار دوم مجددا به تفکیک هر ماه تعداد روزهای آفتابی (رنگ زرد)، روزهای نیمه ابری (رنگ طوسی)، روزهای ابری (رنگ مشکی) و روزهای بارانی که با خط آبی مشخص شده است را می توانید مشاهده کنید. بصورت میانگین نیمی از روهای یکماه در شهر آلانیا آفتابی است و این بسیار مورد توجه افرادی است که به این شهر سفر یا مهاجرت میکنند.

وضعیت و میانگین آب و هوای آلانیا

در نمودار سوم به تفکیک هر ماه درجه هوای شهر آلانیا گزارش داده شده است و حداقل و حداکثر دما برای شما مشخص شده است.

وضعیت دمای هوای آلانیا در سال

به بحث وارد شوید

یک دیدگاه در “وضعیت و میانگین آب و هوای آلانیا”

  • آلانیا کجاست؟ بررسی شرایط زندگی در شهر آلانیا | آلانیا املاک

    […] سالیانه شهر را آماده کردیم. برای اطلاعات بیشتر درباره وضعیت و میانگین آب و هوای آلانیا کلیک […]

    پاسخ دادن

مقایسه آگهی ها

مقایسه